Jaha ja, då försöker vi igen.. :)

Hallå där!
Det kanske syns, men jag har inte skrivit på ett tag nu. Detta beror på att jag har varit sjuk, inte orkat eller har haft för mycket att göra.
Det har i vilket fall hänt ganska mycket sen jag skrev sist.
Ja vi kan ju börja men att jag skadat mig så jag fick åka till akuten i Arvika för att sy 6 stygn i benet och tejpa 5 tejpar, och detta hände för ca. 3 veckor sen, och det har inte läkt än, har varit hos skolsyster flera gånger under dagen för att byta kompress, och samma kommer det bli imorgon :/
Sen har min lilla finne fylt hela två år, vilket firades för han och Charlies del, då de fick tårta men massor av hund gott på, men min lilla väns mage var inte så jätte pigg på så mycket, och mat som den va ovan, så han blev väldigt dålig av det, spydde nere i stallet och i lägenheten på natten, inte heller direkt kul:/, men annars blev han glad, då han fick ett stort ben och en vattenleksak som present :)
Sen har jag ju även haft lov emellan, två stycken tror jag till och med att det har varit faktiskt, men dom har ju inte direkt varit så himla intressanta, utan jag har jobbat hela loven typ, ingen mer än det typ :/;)
Så det har kanske inte hänt så mycket då, det har det säkert, men inte som jag kommer på för tillfället.
Men men, nu ska jag gå ut mä vovven, skriver kanske mer senare, troligtvis blir det så, har lite att skriva om
Vi höres! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jagochfinnen

Om mitt och min finska lapphunds liv.

RSS 2.0