Ojjojojoj

Halloj där!
 
Extremt länge sen jag skrev, nästan ett helt år!!!!
Har iallafall hänt ganska mycket på ett år, har gått ut tvåan på gym. och ska efter sommaren börja mitt sista år på hundsport och detta år förväntas bli ett kanon år, men massor av kul, party, hundträning, trevliga människor och till slut student. 
Vi har iallafall hunnit gjotr mycke kul, jag och finnen har tävlat våran absolut första tävling, jag har varit med på ett bygdesspel som är hemma om sommaren, varit utomlands ett par gånger, och snart igen.
Tyvärr har det även hänt mycket tråkiga saker, flera människor i min omgivning har tyvärr gått bort under det senaste året, detta är något som har varit väldigt sorgset, men det är något som ändå måste stärka en. Man måste försöka blicka framåt.
Men men, nu ska jag sluta, får berätta mer noga senare.
 
herrå!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jagochfinnen

Om mitt och min finska lapphunds liv.

RSS 2.0