Hoooopppssaaannn!

Hoppsan!
Jag har inte skrivit på några dagar, men till mitt försvar så har jag varit hemma för ont i huvet  nästan hela veckan, och då har det varit jobbigt att sitta vid datorn, men då jag orkat har jag velat spela spel för att underhålla mig själv lite.
Ja, men nu är jag tillbaka iallafall, har ingen huvudvärk längre men magen spökar lite, har mått illa de senaste dagarna, och gör även nu, men det går nog över snart, det gör det alltid.
Iallafall så har den här dagen varit bra annars, har varit fint väder och Alexandra bjöd oss på tårta.
Tänkte lägga in lite bilder på Jokkie senare, men får se om jag hinner, har några läxor att göra.
Men men, skriver kanske mer sen, bye bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jagochfinnen

Om mitt och min finska lapphunds liv.

RSS 2.0