Sommarlov!!!

Wohoo!, nu är det äntligen sommarlov!
Dagen började ändå ganska bra idag, mamma kom tidig, packade ut i bilen direkt, gjorde mej i ordning för avslutningen, sen var det bara att njuta av den underbara solen tills vi skulle till skolan.
På avslutningen så blev det tyvärr att säga hejdå till Hannele som slutade:/
Men Hannele du får ta och komma och hälsa på så ofta du bara kan! :)
Efter allt där drog jag och mamsen till Karlstad för att hitta studentpresent till älskling, hitta det jag tänkte och hoppas verkligen att han blir nöjd med det. Och det blev även annan shoping också så klart :)
Sen var det bara att dra hem, då grillade vi för att fira lovet.
Har även tränat Jokkie i några omgågar, nu är det jävligt roligt att träna honom verkligen, för den viljan som han har haft har jag inte sett på länge. Och dom som känner mej och min hund vet att han inte kan gå lös eller träna lös, men nu det senaste har han kunnat gjort det, och idag var han jätte duktig, tränade lös, och han kom på direkt han försökte sticka och jag ropa på honom. Lycklig tjej blev jag iallafall, så imorgon tar vi ett tag igen om det visar sig bra väder :)
Men nu blir det snart sängen, godnatt!


Kommentarer
Alexandra

Yeay, duktiga Jokkie :D

2012-06-11 @ 18:32:31
URL: http://gizmosdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jagochfinnen

Om mitt och min finska lapphunds liv.

RSS 2.0