Hemmadag!

Hallå, där ute!
Idag har jag verit hemma från skolan, han nog tyvärr dragit på mig en förkyldning eller något sånt tror jag, för de senaste 3 dagarna har jag inte mått så särskilt bra. Har så friktansvärt ont i huvet och haft ont i halsen, och i måndags kväll mådde jag illa, så jag tror det är något, för Alice har ungefär det samma.
Det var därför jag inte skrev något igår, när jag kom hem efter skolan la jag mig och sov tills klockan var halv åtta typ, så jag tror inte min kropp är helt i balans.
Menmen, det blir väl inte så långvarigt får jag hoppas! :)
Ja som sagt, idag har jag bara varit hemma, försökt att lugna finnen, för han har varit helt galen av hunden som har skällt nere i grannlägenheten hela "lunchen", så jag har fått spela hög musik så han inte ska höra den.
Iallafall, nu ska jag ta och vila lite, har as ont i huvet för tillfället.
Bloggar mer senare, hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jagochfinnen

Om mitt och min finska lapphunds liv.

RSS 2.0