Halllllååååå!

Hejsan, där ute! Han tyvärr inte blogga igår, vi hade städdag i lägenheten, som varje torsdag. Blev faktiskt renare än vad det har varit på ett tag nu :)
Jaja, dagen igår bjöd inte på så mycket, hjälpte Alexandra att flytta, sedan fick vi kladdkaka som "tack". (som jag kanske äter upp själv i helgen :D)
Idag har jag iallafall haft en ganska lugn dag på skolan, mä bara några korta lektioner och stallstäd, efter det blev det en tur till Karlstad för att möta upp mamma och pappa. Då vi handlade massor av mat, så nu ska jag nog klara mig ett tag skulle jag tro.
Senare kom Alice och Elias på beök, väldigt trevlig kväll måste jag verkligen säga! tummen upp för det :D
Tack för trevligt sällskap i min ensamma lägenhet! :)
Imorgon blir det sovmorgon! Jippie!
Får se om jag hinner blogga något under helgen, men något ska jag nog hinna:)
God natt, alla där ute! // jag och finnen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jagochfinnen

Om mitt och min finska lapphunds liv.

RSS 2.0