Natti!!

Nu har jag försökt att fixa lite här på bloggen, men det går inte så bra.
Måste nog gå och lägga mig nu, så får fortsäta mer imorgon efter att jag kommit hem från praktiken.
 
Ja jag har inte skrivit det, men jag har praktik på Solstadens smådjurs klinik i Karlstad, då jag börjar 8 i Karlstad så måste jag försöka gå upp 20 i 5 för att hinna fixa allt innan jag ska med bussen vid 06.30. Upp tidigt och hem sent, kommer hem ca 18.30... Då kan man snacka trött, med det är tur att jag inte har Jokkie med I Forshaga, för det hade verkligen inte fungrat med så långa dagar som det blir, och så trött som jag är på kvällarna.
 
Jaja, nej nu ska jag sova
natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jagochfinnen

Om mitt och min finska lapphunds liv.

RSS 2.0