Valpsugen!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har inte riktigt tiden att skriva hela historien om när jag skaffade Jokkie, så tar det någon gång under långhelgen då det faktiskt finnas tid till det. 
 
MEN, när man pratar på hund så kan det inte undgå mig som är vän med så mycket hundmänniskor, att det är väldigt många i min omgivning som skaffar valp nu, och detta blir ju ett stort sug även för mig då, att få ha en egen liten gos!
 Men med tanke på skolan och att jag bor i skolans boende så kan jag inte skaffa en valp än, det får bli antingen i slutet i 3:an eller när jag gått ur, och då är det bara att veta vilken ras man ska ha. Jag är sugen på både Finsk lapphund (igen) och Australian kelpie. Men jag vet inte riktigt vad jag ska ha näst, fast det är ju inte säkert att det blir något av det heller, de som känner mig vet att jag kan vara väldigt velig med vad jag vill ha från vecka till vecka.
 
Ja, jag har ju iallafall ett tag kvar på mig att bestämma.
Tror jag har räknat på minst 7 som jag vet skaffat/skaffar valp i sommar, får vl passa på att gosa med dem och tänka att jag slipper gå upp mitt i natten ;)
 
Nej nu ska jag packa klart, sen väntar sängen, så man orkar med sista dagen för veckan.
 
Natti natti
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jagochfinnen

Om mitt och min finska lapphunds liv.

RSS 2.0