Hejhej

Hejsan!
Nu var det ett litet tag sen igen, det har inte hänt så mycket på denna tid.
Har precis börjat träna inför Amerikabrevet som är 6-7 juli, idag var första "träningen". Ska bli kul att komma upp på och spela lite teater och sjunga igen. Det är verkligen så roligt, det träkiga är att det bara håller på under en vecka, hade varit roligare om man kunde ha fler föreställnngar och träna mer, för det är ett så härligt, och roligt gäng alla som är där.
 
Annars gör jag inte så mycket, jobbar på dagarna och på kvällarna nu denna vecka är jag hundvakt, eller ja, det är ju hela dagen, hela veckan, men han får vara inne hemma med oss unden resten av dagen och så, lite kul att man faktiskt får känna hur det är att ha en annar typ av hund.
Det är nämligen en Münsterländer, så är verkligen lite annat att gå med honnom än med finnen, men det är jätte kul, man känner veckligen en annan energi från denna jakthund. 
 
Har kanske en till rolig liten sak som händer så småningom, det beror på massor av saker, men om man har tur och så kan det bli en rolig sommar för både mej och finnen. 
Deta kommer jag berätta mer om, om/när saker är bestämda, oavsett hur det går.
 
Nu ska jag sova iallafall!!
 
Natti natti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jagochfinnen

Om mitt och min finska lapphunds liv.

RSS 2.0