Snart långhelg!

Hallå där!
 
Nu har jag ätit och slappat lite efter att jag kom hem. Får bli att städa, packa och diska inför helgen, för man går ju faktiskt på långhelg imorgon, så jag åker hem till mamsen och papsen. Då får jag äntligen träffa Jokkie igen.
Denna dag har inte direkt bjudit på så mycket faktiskt, har varit på praktiken, där det varit ganska lugnt faktiskt, kommit hem och gjort mat, nu sitter jag här, men måste nog ta och fixa allt för imorgon så jag kan ta kvällen. Kan troligtvis skiva mer senare då, och då kommer det nog ett inlägg om varför jag skaffade en finsk lapphund och just min lilla stjärna som jag har nu.
 
Hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jagochfinnen

Om mitt och min finska lapphunds liv.

RSS 2.0